Tijdens deze geslaagde namiddag konden bezoekers als allereersten genieten van Bestum® proevertjes en maakten ze kennis met de unieke smaak van deze gloednieuwe Belgische baambes. Ook aan de jongste bezoekers werd gedacht: zij leefden zich uit met kinderanimatie in braambesthema, zoals schminksessies en creatieve tekenworkshops. Het Bestum® Rad van Fortuin zorgde voor extra beleving en blije gezichten dankzij de vele leuke prijzen.
"De naam Bestum® is geïnspireerd op het Latijnse ‘Festum’, wat feest betekent," vertelt Aline Royakkers, teler bij BelOrta. "Met deze braambes willen we het gezonde genieten extra in de verf zetten. Dankzij de zoete smaak is het consumeren van elke braambes een echt plezier."
Ook de reacties van bezoekers waren bijzonder lovend. "Heel lekker en heel zoet," liet een tevreden proever weten. Een andere bezoeker voegde toe: "Mega lekker en zouden een goede toevoeging zijn in een salade." De positieve sfeer werd gedeeld door het team van de Bloesembar zelf. Een medewerker zei enthousiast: "Proficiat, met de Bestum®-braambes! Ik heb vandaag meegeholpen met de traktatie en iedereen is laaiend enthousiast. Deze braambes gaat echt het verschil maken op de markt."

De grote opkomst en de enthousiaste reacties van jong en oud maakten van deze Bestum® lancering een waar succes. BelOrta blikt tevreden terug op een smaakvolle, zonnige en sfeervolle namiddag, die het startschot gaf voor een veelbelovend Bestum® seizoen.
Meer info over deze braambes vind je op www.bestumberry.com.